28 Mart 2012

Abajurlara hayran kaldım...

Bayılıyorum abajurlara. bana hep nostaljik gelmiştir eski zamanlardan kalma şeyler...
Çok güzel abajurlar buldum netten ve paylaşıyorum.
Çok güzel değişiklikler yapmışlar yenilemişler.
Sizlere fikir olması adına burdan buyrun ...


Ben bunlara bayıldım baksanıza cıvıl cıvıl minik minik çiçeklerden yapılmış :) ne kadar neşeli bir abajur hemen yapmak istiyorum evime ...
 
       Kaynak 

Burdada yaratıcılık öne çıkmış orjinal ve farklı hoş bir abajur yenileme çalışması bunuda sevdim...



                                 Kaynak 


                                                                Buda yapımı basit ama hoş bir abajur çeşiti
Gerekli malzemeler
* Abajur
* Kırnap ipi
* Silikon tabancası


çiçekli şık bir abajur yeniliyoruz



0 yorum:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com