19 Mart 2012

MİMLENDİNİZ SOBEEE ;)

MİM MİM MİM de nedir bu MİM ?
 allahım ölücem meraktan orda burda görüyorum yok anlayamıyorum. herkes birbirin mimliyor nasıl hevesleniyorum yokkk olmuyor. 
Sonuna Sevgili arkadaşım BİZİMEV benim durumumu görmüşte halime acımış ;) 
Beni MİMleyiverdi dün gece. 
Aman görünce nasıl sevindim nasıl sevindim :)) 
Hemen oturup yazdım bugünde yayınladım. 
Şimdide benim birkaç kişiyi mimlemek gerekiyormuş  geleneğe göre... 
ben Acemi MİM ci olarak buyrun bakalım Mİm 'liyorum...
Mim konumuz takıntılar üzerine. Fikrin tasarımcısıda DERYA imiş. ( Link atmayı öğrenemedim henüz )
Şimdi nelere takıyoruz bir düşünelim ve yazalım. 
TAKINTILAR...

zarifce
hayatmelodisi
evimi seviyorum
 yazılarınızı 4 gözle bekliyorum. Mutlaka bana haber verin yazınca. şimdiden teşekkürler...
http://evimiseviyorum-colette.blogspot.com/


9 yorum:

Firarî Yolcu dedi ki...

:)
Böyle bir durum olduğundan haberim olsaydı kesin mimlerdim.
Ben de mimleyecek, daha doğrusu yazabilecek olanları arıyordum öyle.

Unknown dedi ki...

ben mimliyorum şimdi :)haydi bakalım cevaplar :))

Düş Kızı dedi ki...

:)) Teşekkürler canım, en kısa zamanda yanıtlayacağım mimini :)

Nedret dedi ki...

Tatlım teşekkür ederim ancak gözünden kaçmış blogumun başındaki işaretler:)) Ben mimlere katılmıyorum:) Hakkımı birine devredebilirsin. Beni düşündüğün için tekrar teşekküler. Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Tamam nedret kusura bakma dikkatimden kaçmış gercekten :))

Unknown dedi ki...

ben sana mimi anlatacaktım,sen bana göndermişsin..en kısa sürede cevaplarım :)

Unknown dedi ki...

Gul/İnn evet evet öğrendim ben ve hemen mimledim :))

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Canım Küdük'ün hastalığına Keşkül de eklenince bu yorumun gözümden kaçmış ama bilmeden mimini yanıtlamışım :) Bu dalgınlığımdan dolayı beni bağışlayacağını umarım . Sevgilerimle... http://evimiseviyorum-colette.blogspot.com/2012/04/sana-krmz-cok-yaksyor.html

Unknown dedi ki...

Colette ; canın saolsun hayat işte srekli bişeyler çıkıyor olsun.
Sonuçta görmüş cevaplamışsın ne güzel :)))

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com