13 Mart 2012

Ya Sonra diye birşey yoksa . . .


Evet gerçekten de ya sonra diye birşey yoksa?

Ya sonrayı görecek zaman yoksa ; nerden biliyorum yarının ne getireceğini  ve hatta yarının geleceğini nerden biliyoruz.

BİLMİYORUZ.

Öyleyse neyin telaşı? Neyin acelesi ve neyin sıkıntısı bu gün içindeki koşturmacalar ?

Başımızı yastığa koyduğumuz zamanki o bitmek bilmez uzunnnnn uzun düşünceler. Neyin telaşı ne...

hayat o kadar kısa ki bir şeyi ikinci kez yapmak bile vakit kaybı...

Dönüp baktığımda şöyle bir arkama; ne anlamsız şeylere üzülmekle vakit geçirmişim diyorum.

öyle ya  neye üzülüp neye üzülmememiz gerektiğini o an yaşadığımız şeyle tartabilecek ruh halimiz olmuyor her zaman.

ne olursa olsun O da benim hayatımdan ... 

Benim geçmişimden... ne yaşadıysam hepsi benim ....

Hatalarımla, doğrularımla hepsi benim. beni ben yapanda bunlar değil mi zaten. 

Ben seviyorum geçmişimide. 

yaşadığım herşey yeni şeyler kattı bana. 

Götürdüklerimi ?

Evet götürdüklerine şöyle bir bakacak olursam hiç de az değil. 

Büyüdüm ben yanlışlarımla, doğrularımla . . .

Pişman değilim aslında yaşanması gerekiyormuş diye düşünüyorum. Yoksa böyle düşünmek benim kendimi 

avutma şeklim mi ? Buna daha karar vermedim !

Dışar'dan şöyle bir uzaktan bakıyorum hayatıma. 
ne zaman mı ? 

En çok gece olup  yattığımda.

 Tavanımdaki parlayan yıldızlara dalıp düşünüyorum sonra. 

Aslında çok yol katettiğimi biliyorum kendimce. 

Hatta eski ben olur ve bana bakarsam dışarda ; 

Evettt hiçde azımsanmayacak kadar ilerledim bence.

Hayat ne tuhaf değil mi. 

Bazen en çok üzüldüğümüz şeylere seneler sonra dönüp baktığımızda İYİKİ  iyiki  diyorum.

 O zaman canımı yakan birçok şey bugün beni mutlu ediyor. 

Tercihlerim, Ailem, dostlarım, yaşamım  hepsi benim değilmi. 
ne kadar çok şeye sahipmişim meğer :)

Hani bir söz vardır ya olmuyorsa  daha iyisi olacağındandır diye. 

Evet HAYAT FELSEFEM oldu artık.

Sadece herşeyin zamanı ver. 

Beklemek gerekiyor sadece. 

Sabırla sükunetle hatta. 

BEKLEMEK 

BEKLEMEK 

BEKLEMEK.... 

Ve görmek...

Bu Hayat benim. 

Geçmişimle, Bugünümle, Yarınımla

Doğrularımla

Yanlışlarımla

iyi ve Kötüsüyle

Beni ben Yapan her şeyle Seviyorum Ben Bu Hayatı...

Çevremdeki herşeyi herkesi Çokkkkkkkk Seviyorum.... 


0 yorum:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com