12 Nisan 2012

S*ktir Et demek sizi iyi hissettirir!

John C. Parkin – S*ktir Et!


 ''S*ktir Et demek sizi iyi hissettirir.
 Mücadeleden vazgeçmek, ne hoşunuza gidiyorsa onu yapmak, çevrenizdekilerin sizin hakkınızda düşündüklerini umursamamak ve kendi yolunuzdan gitmek harika bir duygudur.

John C. Parkin’in bu komik ve ilham verici kitabı, S*ktir Et demenin; Doğu’nun boş verme, vazgeçme ve bir şeylerin o kadar da önemli olmadığını fark ederek gerçek özgürlüğü bulma gibi ruhani fikirlerinin kusursuz bir Batı ifadesi.

S*ktir Et; şarkı okumak, meditasyon yapmak, sandalet giymek ya da tütün yemek gibi eylemler gerektirmeyen ruhani bir yol diye tanıtılıyor.

Modern zamanın küfürlü söylenişiyle, S*ktir Et, Batılıları şöyle bir sarsıp kendilerine getirecek, anlam dolu hayatlarımıza egemen olan stresi ve gerginliği ortadan kaldıracak.

 Bu yüzden, bütün sorunlarınıza ve meselelerinize S*ktir Et demenin bir yolunu bulun.
Hayatınızda yapmanız gerekenlere S*ktir Et deyin ve sonunda başkaları ne düşünürse düşünsün, neyi yapmak istiyorsanız onu yapın.''

John C. Parkin

Evetttt yok böyle bir kitap.
Tamam ismi biraz farklı gelmiş olabilir ama okumadan kesinlikle önyargılı
olmayın derim ben.
Benim içim çok özel bir kitap bu. Hayatıma o kadar çok anlam kattı ve beni değiştirdi ki.
Bakış açınızı illaki değiştiriyor bir defa bunu belirtmeliyim.
Okumanızı Şiddetli tavsiye ediyorum.
Kesinlikle Pişman olmayacaksınız !!!

5 yorum:

okuyan dedi ki...

Daha önce başka bir blog paylaşımında haberdar olup alınacaklar listeme dahil etmiştim, ama henüz sıra gelmedi:)
Paylaşımın için teşekkürler canım.
Sevgiler:)
not: kelime doğrulamayı kaldırsan yorum yazmak daha kolay ve keyifli bir hale gelecek:)))

NarÇelen dedi ki...

dikkatimi çeken bi kitap oldu.
birkaç kez de elime alıp karıştırdım ama almadan çıktım hep nedense.
ikincisi de çıkmış: s*ktir et demenin yolları diye.
sanırım okuyucular sevdi, benimsedi ama nasıl yapacağına karar veremedi.
güzel bi tamamlama olmuş anlaşılan :)

Unknown dedi ki...

Okuyan ve narçelen değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum :)
Bende kardeşimde gördüm ve kapağı dikkatimi çekti allah bu neymiş diyerek başladım ve bitti :)
kesinlikle okunacaklar listesinin en ön sıralarına almalısınız :)

Begonvilli Ev dedi ki...

Bugün sabah yürüyüşüm sıradında kitapçı vitrininde gördüm ve merak ettim.

Unknown dedi ki...

mutlaka okuyun o zaman bence. kesinlikle iyi hissettiriyor :)

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com