21 Eylül 2012

İSİM BULMACASI



Bebeğimizin olacağını öğrenen tüm dost ve akrabalarımız daha ilk aylardan başladılar sormaya.

Eeee ismi ne olcak diye :)

Bilmem hiç düşünmemiştik ama oğlumuzun olacağını öğrenen arkadaşlarımız tekrar başladılar eeee ne olcak ismi :))

Artık bizde anne ve babası olarak düşünmeye başladık . babası kararını çoktan vermişti bile ama ben sürekli düşünüyordum. hem bebekken, hem çocukken hemde büyüdüğünde yakışan bir isim olsun istedim hep.

4-5 tane secenek oluştur kafamda ama bir türlü karar veremiyordum.

En son babama sorduk.
Eeee ilk torunu dedeside fikrini söylesin istedik .
O : '' Siz ne düşündünüz '' diye sorduğunda  ben kendi aklımdakileri söyledim.

Ertesi gün Annem aradı ve ailecek biz karar verdik dedi :)

Veee oğlumuzun ismi belli oldu .

Doğu Çınar Bebek :))

hemen bebek şekerleri seçildi ve ismi yazılıp gelecekler ... 

Bu karmaşada böylece çözülmüş oldu 

hayırlısı bakalım...

10 yorum:

ZeyneP dedi ki...

Doğu Çınar! Ne kadar güzel olmuş! Güneş hep içine doğsun, Çınar gibi dik dursun başı ve uzun ömürlü olsun inşallah!

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Düş Kızı dedi ki...

Karikatür süpermiş! :D
Doğu Çınar, daha da süpermiş, hem asilliktir iki isimli olmak :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Düş Kızım . ilk etapta ben 2 isme pek sıcak bakmasamda şimdilerde alıştım :)

Seyhan dedi ki...

Adıyla yaşasın. Çok severim Çınar ismini.. . İkinci kızım erkek olsaydı Adı Çınar olacaktı .Ablası Defne çünkü çok uyumlu olurdu. Ama Zeynep geldi:) Zeynep Lal....

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim seyhan. Bende eğer kızım olsaydı defne koyacaktım :) şans işte. Allah hepimizin evladını sağlıkla bağışlasın isimleriyle büyüsünler inşallah.

alisnur dedi ki...

Hem Doğu hem de Çınar ayrı ayrı sevdiğim isimler. Ama bir arada olunca da sevdim. Kim bilir sen nasıl seviyorsundur. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Benim ki "anneciimm" diyor surekli. Bayılıyorum keyiften. Darısı başına.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim alisnur güzel yorumun için. Eveeet alışmaya başladık ismine daha doğmadan bebek şekerlerimizde geldi üzerinde ismini görünce çok hoşuma gitti :)
bir an önce doğsunda sevelim diye sabırsızlanıyoruz bizde. sizinki annecim diyormuş ne tatlıdır o şimdi ay ay ayyyy :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederiz zeynepcim :)
Bizde çok sevdik Doğu Çınar ismini. hayırlısıyla birde kucağımıza alsak :)

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com