12 Eylül 2012

Oğluşuma El Emeği Ciciler

Bebek hazırlıkları hızla devam ediyor. gripten yeni yeni kalkıyorum ama aklım fikrim daha ne yapsam ne eksik düşünceleriyle dolu. bebeğime sürekli bişeyler yapmak onun için hazırlıklarla uğraşmak beni iyileştiriyor sanıyorum :)

Dün bebek şampuan ve kremlerini koymak için bir kutu, takı yastığı ve kapı süsümüzü bitirdim heyecanla hepsi yarım yarım bekliyordu. Ama onların bitmiş hallerini karşıma alıp baktığımda hıhh şimdi oldu dedim :))
onun için yaptığım herşey beni iyileştiriyor :))

Evin içi tam cümbüş yerine döndü. kumaşlar, boncuklar, kurdeleler herşey havada uçuşurken ben nezle grip ilaçlar birbirine girdi :))
neyse Çok şükür iyileşiyorum  hamilelikte grip ne zormuş allah kimseye vermesin. İlaç kullanmak yok, bitki çayı yok. bal, zencefil , çorbadan içim kıyıldı kaç gündür ne yapalım herşey bebeğim için bunada dayanıcaz. 
Emeksiz hiç birşey olmuyor değil mi ...

Bunlarda bebişime kendi el emeğimle hazırladığım  ciciler...

Kapı süsümüz 

bebek şekerlerini koymak için sepetimiz :) 
Şimdilik içinde şampuan ve kremleri var :)


 Bu cicili bicili takı yastığımız
 
 devamı geliyor  ama yarım işler nasıl olsa vaktimiz var diye ağırdan alıyorum galiba biraz.
Ama anneannesinin maşallahı var pikeler nevresimler  yapmış torununa
onlarıda başka birgün inşallah paylaşırız :)


Şimdi oğluşumla biraz dinlenmeye gidiyoruz :)




0 yorum:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com