21 Ağustos 2013

ÇINARIN DİŞİ GELİYOR

Veee Galiba beklenen DİŞ geliyor. 
Bugün çınarımla oyun oynarken  bir ara dişlerinin kaşındığını farkettim ve  biraz rahatlaması için ağzına  doktorun verdiği rahatlatıcı jelden sürdüm.
İşte tamda o esnada  elime sert birşey geldi birde baktım oğlumun alt damagında beyaz ve sivri birşey var :)


Ne zaman çıkar devamı ne kadar sürer hiç bilmiyorum ama Diş demek oğluşumun artık daha çok ek besin ve katı gıda yemesi demek yaşasın :)

Diş demek Diş buğdayı Partisi demek :)

Ayy Birden heyecanlandım şimdi. 
Birde bu diş olayının başka yüzü var değilmi Sıkıntılı kısımları. Herkes yaşıyormu peki bu dönemi ?

Yani Ateş, Uykusuzluk , huzursuzluk vs...

0 yorum:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com