02 Eylül 2013

OĞLUŞUM HASTA !


Çınarın günlerdir Diş çıkarma sıkıntıları  en son öksürüğe kadar geldi.
Ateş, uykusuzluk ve huzursuzlukla boğuşurken şimdi de kesik kesik öksürük başladı.

Dün Çınarı biraz hava alsın diye gezmeye çıkardık her şey normal gezdik keyfi güzel eve döndük uyudu...

O da ne ???

Gece 12 de Çınar Çığlık atarak bir uyandı bir daha sabaha kadar uyumadı...
inananılmaz bir ağlama ve sürekli dinmek bilmeyen bir gaz sancısı  
arada gazını çıkardık ...
Ateş düşürücüler, gaz ilacı neler neler..
Denemediğimiz şey kalmadı. Keyfi yerine gelsin diye banyoya bile soktuk biraz suyla oynadı tekrar başladı ağlama nöbeti ...

Neyse ki sabaha karşı artık ağlamaktan bitap düştü ve yavrum uyudu kaldı ...

Sabah erkenden doktora gittik sağlık ocağına ve çınarın boğazının şiştiğini öğrendik. Bir yerden  enfeksiyon kapmış dedi doktor.Ne zaman dışarı çıksak  çınarı gören herkes geliyor seviyor  şahsen ben küçük bebeklerin ellenmesine dahi karşıyım  mikroplara açık vücutları.
ben kimsenin bebeğini ellemem uzaktan severim sonuçta minnacık bunlar...

Ama gelde anlat insanlara...

Antibiyotik ve bir ateş düşürücü daha verdi
Eve geldik şimdi uyuyor ...

Diş ile başlayan ateş ne yazık ki Boğaz enfeksiyonuna kadar bırakmadı yavrumun peşini...

20 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Nasıl da yüreciğiniz pır pır etmiştir. Annelik böyledir. Üzülmeyin, çabucak iyileşir inşallah.

Unknown dedi ki...

Hemde nasıl ... Anelik başka birşeymiş anne olunmadan anlaşılmıyormuş. Onun bir gülüşü beni hayata bağlarken bir yüzünü asması aglaması dünyamı karartıyor...

icimdeki yolculuk dedi ki...

oğluşumla adaşmış çok geçmiş olsun.izleyici eklentiniz yok eklerseniz takip etmek daha kolay olur.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Funda iyi dileklerin için.
İzleyici eklentisi nasıl ekleniyor bilmiyorum henüz acemiyim :) yardımcı olur musun ?

icimdeki yolculuk dedi ki...

aaa izleyici eklentisi kaldırılmış malesef bizler eskiden kurduğumuz için etkilenmemişiz.ama google + var onu yerleşim yerleşimde gadget ekle orada artı bir var onu ekle canım.

icimdeki yolculuk dedi ki...

artı bir değil pardon google artı üyeleri var ama google artıya geçiş yapman lazım.

Unknown dedi ki...

Nasıl ?

icimdeki yolculuk dedi ki...

oğlan nasıl oldu bu arada? iyidir umarım.canım önce google+ varmı? varsa yerleşim den gadget ekle google artı üyeleri google +yoksa orada başlamak için tıkla var orayı tıkladığında zten seni yönlendiriyor.profil oluşturup yaparsın.

Unknown dedi ki...

google + yaptım ama oldumu bilmiyorum ?
Çınara doktorun verdiği antibiyotik agır gelmiş oğluşum ertesi gün alerji oldu her tarafı kızardı kabardı :(

başka bir doktora gittik o da antibiyotiği bıraktırdı ama çınarın aradabi röksürüğü var tekrar gidicez doktora ağzında pamuçuk gene başladı puffff...

birde bunlar yetmezmiş gibi çınarda uyku problemi başladı 10 dk uyuyor uyanıyor çok aglıyor esniyor ama uyumuyor ...

icimdeki yolculuk dedi ki...

+1 düğmesini eklemişsin.bak ben şimdi senin bu yazını +1licem oraya baktığında benim profilimi görebilirsin google plus açman gerekli yane plusu açtıktan sonra ekleyebilsn.ayy kuzum üzüldüm ya su vermiyormusun ki pamukçuk olmuş.uykusuz bir çocuk çok sıkıntılı kendi de bitap oluyor anneyide perişan ediyor.en kısa zamanda düzelir inşallah canım ya.blog adres ve şifreni verirsen ben bir bakayım arzu edersen tabi..

Unknown dedi ki...

dün bir ayar yaptım ama şablon falan değişti korktum geri aldım :)) tabi ki şifremi veririm ama nasıl yazıcam nerden ?

Unknown dedi ki...

bu arada yarın tekrar doktora götürcez ağzındaki aft gibi olmuş. birde uyku problemi çıktı çocukta. gözlerini ovuşturuyor uykusu var gözleri şişiyor uykusuzluktan aglıyor uyumuyor :(

CAFE MERCİMEK dedi ki...

benimde 7 aylık bir oğlum var bende sizi izlemeye almak isterim oğullarımız aynı aylarda, ama izleyici şablonu hala yok bende bir bakayım nasıl oluyor bulabilirsem söylerim

Unknown dedi ki...

şu izleyici şablonunu bir türlü yapamadık galiba :(

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Çok geçmiş olsun canım. Oğluşun çok tatlı maşallah...:))
Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Unknown dedi ki...

annesiiiiiiiii
benim icin koklarmisin cinariiiiiii:))))

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim bu aralar pek vakit bulamıyorum yeni gördüm mesajını tabiki misafirliğe gelirim bloğuna:D

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim tabiki de :D

darkolivee dedi ki...

Çok geçmiş olsun
evet herkes hassas değil bu konularda
uyarınca da farklı anlaşılabiliyorsunuz
Allah kolaylık versin, çok geçmiş olsun

sevgiler

Unknown dedi ki...

teşekkürler :)

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com