20 Aralık 2014

KAYBEDECEK ZAMAN YOK


Ne kadar uzun zaman olmuş şöyle yalnız kalıp sessizlikte oturmayalı şimdi farkettim.

Garipsemedim değil doğrusu şu anki bu durumu da...

Özlemişim yalnız kalmayı

sessiz kalmayı,

hatta susmayı.


Kafamın içinde sürekli konuşan  bir kalabalık var ve inatla ve dur durak bilmeden ;

sürekli bir telaş içinde 

bir koşuşturma ...


Sanki herşeyin bir sonu yokmuş gibi

sanki ölümsüzmüş cesine

sanki gün bitmezmiş

hergün yeniden doğarmış gibi...


Ya bugün o gün ise;

Ya bugün son gün ise kim biliyor ki...

Oysaki ne bu koşturmaca hızını azaltıyor,ne kaygılar,ne telaşlar ,ne de saçma sapan 

üzüldüğümüz ayrıntılar...

her gün bugün yeniden her şey güzel  olacak diyerek uyanmak;

Artık küçük şeylere üzülmek yok diyebilmek,

Şanslısın etrafına bak demek 

Bu kadar zor mu?

Sanmıyorum

Değil 

hiç değil...


Peki öyleyse neden yapamamak ?

Düşüncede ; pozitif iken

uygulamada neden hep geride kalıyorum...

Yorgunum dedikçe mi ;gercekten yoruluyorum, ruhsal enerji denilen şey gercekten insanın içinden gelen midir...

Bir insan ne kadar yorgun olursa olsun , hatta ne kadar tükenmiş hissederse hissetsin;

öyle değilim güçlüyüm dediği anda tekrardan diriliş mümkünmü gercekten ?

içimdeki enerjinin mi uyanması gerekiyor?


İyi de nasıl 

Bunun cevabı da içimde değil mi...

evet biliyorum 

biliyorum ve uygulama vakti için hala bekliyor muyum ?

Peki neyi ...

Yarını mı ?

Gercekten bir yarın var mı 
Ve 
gercekten 

Beklemeye zaman var mı . . .


3 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Yürekten katılıyorum..Hep kendime söylediklerimden.. Ama...Uygulayabiliyor muyum:((

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Çok samimi. İçinizi dökmüşsünüz.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim içimden geldiği gibi evet . Hala bekliyoruz ertliyoruz ne zamana kadar ve o büyük sonun ne zaman gelecegini bilmeden . . .

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com