15 Mart 2012

Bir halsizlik , Bir bezginlik...
canım dışarı çıkmak dahi istemiyor. Evde oturup kedi bakan tüm gün ev temizliği yaan hatta orada burada toz arayan bulan temizlemeye kalkan titiz ev hanımlarına dönüyorum galiba.
Aramızda aslında en korktuğum şeydir bu. Ne oluyor böyle anlamıyorum.Bir dönemdir geçer diye görmek istiyorum. İnşallah İnşallah İnşallahh..
Sanırım fazla evde kalmak iyice eve yapıştırıyor insanı. hatta bezgin bekir durumlar vs.
yapmak istediğim bir sürü şey var aslında ama nerden geldi yapıştı üzerime bu bitkinlik anlamıyorum. Geçicek geçicek umutla bekliyorum gecicekkkk :)))
nerden geldi yapıştı üzerime bilmiyorum bu günlerde.

0 yorum:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com