15 Mart 2012

BU GECENİN KARESİ PATİLERLE İYİ GECELER

Bizim evin hallerinde bu gece yine cümbüş vardı.


Bütün gün koşup akşam olunca birkaç saat kestirip;


 gece gene aynı koşturmacaya nasıl dayanıyorlar anlamıyorum.


Kedi milleti hiç yorulmuyor :)
Masal yine her zamanki ağır hanım halleriyle  oturmuş evin yaramaz çocuğu Umut 'un koşturmacalarını şaşkınlıkla izliyordu .


 masalım benim O .
3 ayaklı bir sultandır o.
 Bir ayağını bebekken  kaybetmiş.
Bir kış günü sokakta ısınmak için araba motoruna giriyor ve sonuç :(


 inanılmaz akıllı ve duygusal bir kedidir.
Çok hanımefendi ve ağırbaşlıdır.


Evin diğer minik çocuğu Umut kız geldiğinden beri ona annelik yapıyor kendince .
Umut'ta zihinsel engelli bir yavrucak.


 Yani evimiz rehabilitasyon merkezi olma yolunda ilerliyor .
Umut 'un koşturmaları ve kendi kendine zıplamaları oyunları pek meşhurdur.


Eşimle beni çok güldürür. canı oyun istediğinde bir şekilde gelir ve gözüne kimi kestirdiyse yanaşır illaki oynar :)
Umutun bir diğer özelliği jimnastiğe merakı vardır.


ve bunu en çok uyku zamanlarında belli eder. garip uyku şekilleri akılları zarar.işte birkaç örnek :))
Bu gecenin karesi'de evimizin neşeleri kedişlerimizle olsun istedim.



2 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

canlarım benimm..bir şey sormak istiyorum çok fazla geri dönemedim kayıtlarına ama şu an hamilesin ve evde kedilerin var?? ne yapacaksın ya da ne yapmayı planlıyorsun.bazı insanlar hayvanları sevmediğinden at şu kediyi ev kedi kokuyor demeleridnen bıktım ben:(( sanki parasını pulunu onlar veriyor.ben 9 haftalıkken bebeğimi kaybettim:(( herkes bunu kedime bağladı.onun yüzünden oldu diye ama yaptırdığım testlerde toksoplazma yoktu.sen yinede dikkatli ol.bebeğimi kaybetmeseydim de asla kedimi terk etmeyecektim her ne pahasına olursa olsun..sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok geç oldu cevap biliyorum ama ancak fırsat bulabildim desem ayıp etmiş olurmuyum ki :)
Kedişlerimi ne yazıkki aglaya sızlaya çok yakınbir arkadaşıma vermek zorunda kaldım.
Ben asla kedilerşmden vazgeçmezdim ama hamileyken alerji çıktı ve doktor malesef bebeğin alerjisi oldugunu söyledi. hastanede kaldım bayag sıkıntı oldu...

keşke bu durum olmasaydı inan hala çok üzülüyorum...

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com