06 Mart 2012

BEBEK HEDİYESİ OLSUN

Ne yapsam ne yapsam Elimde kumaşlarım var keçelerim var birde güzel kutu Bulmuşken bir bebek hediye kutusu fikri geldi aklıma.

malum bu sıralar arka arkaya başladı arkadaşların ve akrabaların bebekleri  gelmeye.

Biri bitmeden maşallah diğerinin hamile haberi :)
İstedim yaptım, yaptık oldu :))

Bu da Ağaoğlunun site tanıtımına benzedi ya neyse :))
İçimden geldiğince yaptım bişeyler.

İçinede hediye gidecek bebeğe güzel cici hediyeler koydukmu tam oldu gitti işte.
Sonrasında da Annesi isterse kutunun kapağını bebek odasının duvarına pano olarak kullanabilir.

ben çok sevdim ohh elime sağlık :))
yeter ki isteyelim değilmi.

Bİraz malzeme ve bolca hayal gücü hepsi bu  . . .


0 yorum:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com