16 Mart 2012

Bugün Cuma pazarı varmış ...

Bugün meşhur Cuma pazarı günü. Gittim gezdim geldim. 
Pek keyfim yoktu ondan olsa gerek bilmiyorum pek birşey ilişmedi gözüme.
 Ama bir kalabalık ki sormayın. kapış kapış gidiyor herşey.

Giyim oldumu  biz bayanları tutmak zor. Evde olsada illaki değişik çanta, pijama, bardak vs.. alınacak değilmi. Ama çok güzeller canım bizim ne suçumuz var :)
Bu sıralar örgü bebek patiklerine sarmış durumdayım.
pazarda da kendi elemeğiyle patik , yelek  ören teyzeleri görünce hemen gittim incele incele ...
yok onlar artık aşmışlar olayı dedim :)
maşallah nasıl güzel şeyler.  Stand açmışlar kendilerine ÖR babam Ör hiç durmuyorlar hem satış, hem muhabbet hem örgü  iyimiş valla :)
Kolay gelsin dedim. 
Bu arada bir sosyal sorumluluk projesi için  imza verdim. (Bu arada fotoğraf temsilidir )
Biraz çiçeklere gözattım çok güzel çiçekler gelmiş sezon açılıyor tabiki.
Birde fırtına çıktı uçuyordum  zor attım kendimi pazardan dışarı ...
Dönüşte de giderken bıraktığım sokak kedilerinin su kapları hala yerinde mi diye kontrol edip eve attım kendimi.  
Kolay değil 5 kat çıkıyorum valla egzersiz gibi.
Sonuç itibari ile evdeyim ve  Bloğumun başındayım .
Birazda ev temizliği değil mi biz ev hanımlarının bitmez mesaisi bitmezzzzzzz . . .

0 yorum:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com