17 Mart 2012

O Birrrrrr ZAZ ( Isabelle Geffro )

O Birrrrrr Zaz :)


İlk duyduğunuzda işte bu müzik deyip;
Sonrada kendinizden birşeyler bulduğunuz bir tını vardır ya.
İşte zaz ' ı ilk duyduğumda bu melodiler harika dedim.
Hemen  Müziklerini indirip  arka arkaya sıkılmaksızın sürekli dinledim dinledim dinledim. . .Kendi aralarında  müzik yaparken bayağ eğlenen bir grup olmakla beraber dinlerken benide  eğlendirdi doğrusu...
Gelelim grup 'la ilgili birkaç küçük bilgiye: Isabelle geffroy 1980 doğumlu olup Müzik tarzı ise Gypsy jazz, soul, ses 'dir. 2001 yılında müzik hayatına başlıyor .5 yıl sonra Paris ' geliyor ve sokaklarda, kafelerde, kabarelerde çeşitli yerlerde şarkı söylemeye başlıyor... 
ve bugün bir Zaz hayranı olarak  mutlaka burda onunda yeri olması kanaatine vardım. 
Gerçekten doğal ve eğlenceli  bir grup bu.
Dinlerken fransız müziğine karşı bende bir hayranlık uyandırması  kendi kannatimde zaz ' ı nitelikli yapmıştır.
ve işte 2 parçası burda dinlenme
vakit şimdi keyiflenme vaktidir :)
zaz ' ilk tanıdığım  parça ...









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com