08 Mart 2012

Nietzsche’nin sevgilisi Lou Salome’ye gönderdiği bir mektuptan :


 
Öyle bir hayat yaşıyorum ki , 
Cenneti de gördüm , cehennemi de 
Öyle bir aşk yaşadım ki 
Tutkuyu da gördüm ,pes etmeyi de. 
 
Bazıları seyrederken hayati en önden, 
Kendime bir sahne buldum oynadım. 
Öyle bir rol vermişler ki , 
Okudum okudum anlamadım. 
 
Kendi kendime konuştum bazen evimde, 
Hem kızdım hem güldüm halime, 
Sonra dedim ki "söz ver kendine" 
 
Denizleri seviyorsan ; dalgaları da seveceksin!..
Sevilmek istiyorsan ; önce sevmeyi bileceksin!..
Uçmayı seviyorsan ; düşmeyi de bileceksin!..
Korkarak yaşıyorsan ; hayatı sadece seyredeceksin!..
 
Öyle bir hayat yaşadım ki , 
son yolculukları erken tanıdım 
Öyle çok değerliymiş ki zaman, 
Hep acele etmem bundan, anladım...

0 yorum:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com