09 Mayıs 2012

Uzun zaman oldu

Uzun zaman oldu yazmayalı...
bebeğimi beklerken süreç biraz zor geçiyor en azından şimdilik şu anda 3üncü ayın içindeyiz...

Sabah bulantıları akşam bulantıları 7/24 bulantılar :))
Hiç bitmek bilmezmi bu bulantılar.
Klozetle aşk yaşamaya başladım.

 En çok gördüğüm şey bu aralar desem yalan olmaz.
sanırım kilo vermeyede başladım neyseki 20 gün sonra doktor kontrolümüz var ve inşallah yola girecek herşey.

Herşeye rağmen bebeğimi beklerken yaşadığım tüm zorluklara rağmen onun gelişini beklemek çok güzel...

Onun için herşeye değer...

5 yorum:

NarÇelen dedi ki...

evet ama uzun zaman oldu.
daha 3. aydan böyle yaparsa ufaklık!
daha bunun 6. ayı var, 9. ayı var, doğdu doğacağı, doğdu bununla napıcaz şimdisi, uyku nasıl bişeydisi var.
yapma böyle yapma böyle!

Unknown dedi ki...

Narçelen aynen öyle canım. Onu beklemek çok güzel ama bu 7/24bulantılar beni korkutmaya başladı gercekten. yemek yiyemiyorum. yediiimi çıkarıyorum. sürekli herşeyden tiksiniyorum. bakalım ne olcak böyle...

icimdeki yolculuk dedi ki...

3 aydan sonra geçiyormuş bulantılar.ama malesef bazen 9 aya kadar sürebilen bulantı ve kusmalar olabiliyormuş.zor bir durum..ama dediğiniz gibi tüm zorluklara rağmen o minicik mucizenin içinizde olduğunu bilmek paha biçilemez..

Unknown dedi ki...

geç bir cevap daha :(
Evet bulantılarım geçti ama 8 ve 9. ayda tekrar başladılar.
şimdi evladım kucagımda o günleri hatırlamıyorum bile ama onun sevgisi herşeye değer...

Unknown dedi ki...

Narçelen aynen öyle canım. Onu beklemek çok güzel ama bu 7/24bulantılar beni korkutmaya başladı gercekten. yemek yiyemiyorum. yediiimi çıkarıyorum. sürekli herşeyden tiksiniyorum. bakalım ne olcak böyle...

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com