11 Eylül 2012

2 çizgi hayatımı değiştirdi . . .

Aaaaaaa aman allahımmm hayır evet ayyyy !!!!!

 

 2 Çizgi var burda.
 hayatımın en önemli iki çizgisi ay çok sevdiğim 2 çizgi :)
Bu gerçek mi ?
 İnanamıyorum inanayım mı evet ya lütfen lütfen. ben çok inanmak istiyorum .. 
Ay ben ne yapıcam şimdi bir dk elim ayağıma karıştı. Ayyyy böylemi oluyor gerçekten ya çok heyecanlandım kalbim durcak sanki.
 Güp güp güp :)))
Bir dk ya kalakaldım ben şimdi ne yapıcam peki. 
Bundan sonra ne olcak. 
Offff bu kadar şeyle tek başıma şimdi başa çıkamıcam.
 Aaaa evet eşim canım eşim  odada bilgisayarda oyun oynuyor hemen gideyim yanına veeee geldim.
 Eeee şimdi ne olcak. 
Boş boş şaşkın bakışlarla bakıyorum o ise oyuna dalmış. 
Yok yok söyleyemiycem dilim dolaştı resmen. Dur buldum en iyisi şu 2 çizgili testi önüne bırakayım.
Hooopp evet klavyenin önüne bıraktım gitti.
Şaşkın çok şaşırdı bana bakıyor tuhaf tuhaf... evettttt gözleri doldu ve anladı :)) Ağzımda hep aynı kelime doğrumu, gerçekmi ,gercekmi :))
veee final sarıldık ve ağlıyoruz.
Eveeet hayatıma anlam katan 2 çizgi işte burdasın.
Hamile olduğumu söyleyen 2 çizgi :)

Nisan 2012

0 yorum:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com