23 Şubat 2013

Pinpirikli annenin ve sabırsız bebeğinin odası geldi :)

Pinpirikli anne olmak insanı çok yoruyormuş. çevremdeki herkes arkadaşlarım rahat ol, gevşe biraz diyorlar dyorlar da gel de bunu bana anlat.
Tamam diyorum sakin sakin sakinim herşey normal herşey yolunda gidecek ve eksik yok ...
hah şunu unutmuşum ay bu eksik kalmış.

Durur muyum yokkkk illaki birşey çıkacak demi oysaki bakıyorum bazı hamile arkadaşlarıma da ; ohh diyorum ya son ayına girmiş bir rahat bir rahat herkes ...
Ahh ahhh bende biraz geniş olabilsem nerdeee :))
Napalım ilk bebek yapımda biraz böyle olunca yapacak bişey yok :))

bebek odamızı aldık bugün yarın derken çok şükür sonunda geldi  ben telaşe memuru hem aynı gün bebeğimizin cicilerini yıkadım kurudu ve ertesi günü yerleştirdim.
Herşey bir yerde sevmiyorum hemen bir kutu kaplayıp 4 bölme kondurdum ve eldivenleri çorapları mendilleri hooop içine  :))

Çekmecelerimiz de yerleşti



 halaaa yer değiştiriyorum desem yalan olmaz :)

Buyrun bakalım beğenicekmisiniz oğluşumuzun odasını :)

Bu arada halı seçimide babamıza ait ben inatla mavili sade birşeyler istediysem de eşim KELOĞLAN halısı görünce bayıldı.
 hadi dedik o da babasının istediği gibi olsun :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Şimdiye kadar çoktan doğum yapmışsınızdır tabi.çok tatlı,kullanışlı olmuş.Allah güzel,sağlıklı günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah.

Unknown dedi ki...

Evet 8 aylık oldu bile oğluşum :)
Teşekkür ederim güzel yorumun için. Allah isteyen herkese evlat nasip etsin...

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com