06 Ağustos 2013

ANNEDEN KISA KISA

Çooook yorgunum 

Çooook Bitkin 
Ve
UYKUSUZ !!!

Evet Küçük bebeği olan annelerin klasik  cümleleri olsa gerek . 
Ama öyle niye şimdi tersini söyleyeyim ki dürüst olmak istiyorum ÇOOOOOOK yorgunum ve dinlenmek dinlenmek hatta abartarak ( aaaa niye abartı olsun hakkım bile ama ) Tatil yapmak istiyorum...

Kimse bana Anne olmanın kolay olacağını söylememişti zaten ... Bende  Kolay olmayacağını biliyordum . 
Birçok şeyden feragat edeceğimi
hattttaaa hayatta o çok sevdiğim şeyden bile UYKUUUUU :)

Anne olunca ne kadar çok şey değişiyor hayatında insanın. Bunu ayrıca birgün yazmak istiyorun uzunnnn uzun ama şimdi benim pıtırcık uyanmadan bitirmek zorundayım  ki azcık bende uyusam fena olmayacak :)

Ne diyordum eve Kimse anneliğin kolay olacağını söylememişti ama bu kadar zor olacağını bilseydim gene anne olurmuydum ????

EVETTTT milyon defa evetttt 
Onunbir defa yüzüme sebebsizce  ve masumca gülmesi 
Herşeye değiyor .....


Veee pıtırcık mırıldanıyor görüşmek üzere ....




0 yorum:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com