16 Ağustos 2013

ANNE OLMAK UYURKEN BİLE BİRGÖZÜN AÇIK OLMAK !!!

Tam hadi başlayayım yazayım artık, çok ihmal ettim bloğumu diyorum hep birşey çıkıyor.

Hadi bakalım hayırlısı inşallah bu defa  birşey olmaz ve yazım yarıda kalmaz.
Benim afacanda tam uykuya dalmışken  hevesde gelmişken ha gayret başladım bakalım...

Gözümün önünde hızla büyüdüğünü  görmek  mucizevi birşey gerçekten. 
 

Hergün yeni birşey keşfediyor.
En ufak değişiklik bile bize dünyalar kadar değerli oluyormuş  çocuk sahibi olunca anladım.

Hamileyim, Doğacak, Doğdu derken oğlum 8 aylık oldu bile :)



Bugün sağlık ocağına gittik  kan sayımına baktırdık , boy ve kilo ölçümlerimiz yapıldı herşey yolundaymış ohh
çok şükürrr :)

Kan alınırken gık demedi bebişim ya .
Kolaymı Daha 2 aylıkken bronşit olup gece gündüz hastanelerde iğne yemekten alıştı yavrum :(

Kan alındıktan sonra eve gelirken parmağımız kanamasın diye hemşire ablamız bantladı parmağımızı ve gelinceye kadar elini ağzına sokmasın diye  yapmadıgım şebeklik kalmadı. 
Mağlum bu dönemde'' aaa bu ne yenirmi '' diyerek herşeyi ağzımıza götürme dönemindeyiz

Eve geldik bant hala parmağımızda  tamamdir dedim uykumuzda gelmiş hadi sütümüzü içip uyuma zamanı  veee Uyuyp kaldık o esnada.
Ama O da Ne !!!
Bant nerde yokolmuş  yoldamı düştü???
hayır evde vardı yerlerde de yok???
O zaman tek seçenek?
Hemen Çınarın ağzına baktım ve bant ağzının içinde yanagının kenarına saklanmış !!!!
Aman allahım gene bir kaza atlattık ya yutsaydı!!!

Çok şükür yakaladık dikkatli olmak gerekiyor
her daim  uykusuzda olsak yorgunda olsak

Annelik
Devamlı gözetim değil mi...

0 yorum:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com